Άν θέλεις να κάνεις κάτι όμορφο στη ζωή σου χάρησε το χαμόγελο σε κάποιον γύρω σου!

smile Pictures, Images and Photos back flip Pictures, Images and Photos

Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2009

Κάποιες στιγμές...


Συχνά πιάνω τον εαυτό μου να κάνει διάφορες σκέψεις που αφορούν το παρελθόν μου.. δεν έχουν τίποτα το ιδιαίτερο αλλά μου αρέσει να τις φέρνω πίσω.. γιατί περιέχουν ανθρώπους που μας άφησαν και δεν γυρίζουν πίσω, γιατί είναι όμορφες αναμνήσεις μια ηλικία που ποτέ δεν θα ξανά 'ρθει, γιατί, γιατί... Αυτή τη στιγμή κάθομαι με την φίλη μου και συζητάμε... Και σίγουρα μου έρχονται διάφορα στο μυαλό αλλά πάνω απ' όλα δεν αλλάζω την παρέα της για κανένα και για τίποτα... Γιατί περνάμε πολύ όμορφα μαζί και μετά πολύ καιρό νιώθω επιτέλους μπορώ κάπου να μιλήσω..Κάπου που θα με καταλάβουν.. Νιώθω υπέροχα γι' αυτό!!! Κωνσταντίνα σ' ευχαριστώ που είμαστε φιλεναδίτσες!<3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου