Άν θέλεις να κάνεις κάτι όμορφο στη ζωή σου χάρησε το χαμόγελο σε κάποιον γύρω σου!

smile Pictures, Images and Photos back flip Pictures, Images and Photos

Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2009

Το συναίσθημα που σε κατακλίζει...


Ήταν πολύ δύσκολη για μένα η χθεσινή ημέρα...
Μου συνέβησαν τόσα πολλά... Δεν ξέρω αν ήμουν έτοιμη για τέτοια ψυχολογική φόρτιση γιατί τυχαίνει να είμαι και άρρωστη... Όμως είναι περίεργο το συναίσθημα που σε κατακλύζει όταν κάτι δεν πάει στραβά.. Από τη μια πλευρά κλαις και ρωτάς στον εαυτό σου ένα σωρό γιατί.. Και από την άλλη χθες είδα τον εαυτό μου πιο δυνατό από ποτέ.. Έτοιμο να δεχθεί την απίστευτη αδικία που του προσέδιδε κάποιος τόσο αγαπημένος... Ίσως κάτω από άλλες συνθήκες να μην το άντεχα... Άλλα είπα ότι θα το παλέψω να φανώ δυνατή για μια φορά και ανακάλυψα ένα τρομερό απόθεμα ενέργειας μέσα μου που τρόμαξα κι εγώ.. Τώρα απλά μπορώ να ζήσω το υπόλοιπο της χρονιάς και μάλλον της ζωής μου όπως φαίνεται μέσα από μια γλυκιά καλοκαιρινή ανάμνηση.. τόσο γλυκιά που έχει μείνει ανεξίτηλη στην καρδούλα μου για πάντα... και την έχει κλείσει οριστικά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου