Άν θέλεις να κάνεις κάτι όμορφο στη ζωή σου χάρησε το χαμόγελο σε κάποιον γύρω σου!

smile Pictures, Images and Photos back flip Pictures, Images and Photos

Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2009

Χαροπάτα δυο μου χέρια...


Και ναι άλλη μια καταπληκτική ημέρα! Ο ήλιος λάμπει, το κρύο χαϊδεύει τα απαλά μου μαγουλάκια και εγώ σηνάμενη κουνάμενη πηγαίνω στο σχολείο.. Έμαθα τόσα όμορφα πράγματα σήμερα. Έκανα χαρούμενη τη φίλη μου και απόλαυσα κι εγώ τη δική της χαρά χαρίζοντας της μόνο ένα όνομα(ένα όνομα που περίμενε τόσο καιρό!). Και επιπλεόν σήμερα έλαβα τόσες κινήσεις φιλίας και ενδιαφέροντος απο άτομα που απλά μιλύσαμε. Μα τώρα άρχισαν να με πλησιάζουν και να θέλουν να μου κάνουν παρέα.. Και αρχίσαμε να δενόμαστε.. Είχα καιρό να νιώσω τόσο όμορφα.. Όπως παλιά.. Το επικέντρο του ενδιαφέροντος για λίγο.. Είμαι χαρούμενη απο τότε... :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου